Benzinera Good Price · Mollet del Vallès
Recentment hem tingut l’oportunitat de col·laborar en el projecte de construcció d’una benzinera a la localitat de Mollet del Vallès en què l’obra per sobre de la cota zero ha tingut una duració d’uns 45 dies. Un mes i mig escàs.
L’experiència ens demostra una vegada més, que l’arquitectura i la construcción han de tendir cap a la prefabricació com una via en el camí cap a la sostenibilitat del sector.
Les hores de reunions, coordinació i planificació amb les diverses empreses que han participat en el projecte ens permeten executar obres en què els temps d’execució són escassos i els pressupostos ajustats a allò previst en l’estudi econòmic inicial, contribuïnt també en la disminució de mermes, residus i desplaçaments.
També ho demostra altres projectes en els que estem participant, com la construcció d’un habitatge unifamiliar amb contenidors marítims o un projecte que us presentarem properament d’una remunta en una casa unifamiliar al barri de sarrià de Barcelona.